måndag 2 februari 2015

Periodare.....

Ja man kan nog inte uttrycka det på annat sätt.....jag är en periodare...........alltså en bloggperiodare...:-) 

Julen kom och gick och några dagar innan nyår blev jag stolt mormor till den här godingen.......Elias❤️


Mitt 7:e barnbarn och det lär inte stoppa där om jag känner mina barn rätt...:-)

Idag är jag hemma med Samuel som är superförkyld! Han har känningar av sin astma och därför vågar vi inte släppa iväg honom till skolan innan det värsta är över.

Ha en mysig måndag!
Kram




2 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Kul att se ett inlägg från dig.
GRATTIS till ett till underverk!
Så fin ♥
Kram ♥

Unknown sa...

Hej på dig. Jag såg att du hade en blogg och kände att jag ville gå in och kika. Du är otroligt duktig på att handarbeta och pyssla med hem och bak. Vilken jätte fin husvagn ni har, och mysigt ställe ni har den på. Känner igen mig lite i det att man ska ha många bollar i luften samtidigt!!! Inte riktigt bra jämt. Söta barnbarn har du också, och jag tror nog också att du kommer att få många fler, det ligger nog i generna. Många kramar från kusin Marianne��