tills jag drar en vinnare av det fina pennskrinet!
Är så glad och positivt chockad över att det är så många som velat vara med i min utlottning!! Lite skillnad mot min första tävling som jag hade ett kort tag efter att jag startat blogen. Tror det handlade om ca 7 lotter....:-)!
Kommer att bli många namn att skriva på små lappar!
Roligt oxå att så många nya läsare har hittat hit! Ni är väldigt välkomna!!
Än är det inte försent.....jag drar en vinnare i morgon!
Ha en mysig kväll!
Kram