tisdag 20 september 2011

Inte många timmar kvar....

tills jag drar en vinnare av det fina pennskrinet!



Är så glad och positivt chockad över att det är så många som velat vara med i min utlottning!! Lite skillnad mot min första tävling som jag hade ett kort tag efter att jag startat blogen. Tror det handlade om ca 7 lotter....:-)!
Kommer att bli många namn att skriva på små lappar!

Roligt oxå att så många nya läsare har hittat hit! Ni är väldigt välkomna!!

Än är det inte försent.....jag drar en vinnare i morgon!

Ha en mysig kväll!
Kram

5 kommentarer:

mariaikos sa...

Spännande ! Det är så kul med utlottningar .
Du har ju en sån trevlig blogg så visst ska du ha många läsare ;)
Ha en fin kväll!
Kram ♥

♥ Carina ♥ sa...

Äh stäng tävlingen nu vetja! Så har jag större chans om inga fler kommer med ;)
Kram kram

Vardag och flärd sa...

Ja, kära nån så många som vill vara med! Men så är du en go tjej med en härlig blogg.
Kram Eva

mariaikos sa...

Du måste ha varit inne på min blogg när jag höll på att tjorva med att få dit en header, men den blev så stor så jag tog genast bort den.
Måste nog be dottern om hjälp.
Så just nu har jag ingen header men tack i alla fall . Bilden var ju fin men ville ha den mycket mindre.
Kram ♥

Anette sa...

Så spännande med utlottningar hi hi
Håller näbbar och klor:)
Tack för din rara kommentar.
Ha en myspyskväll.
Kramar Anette