fredag 30 september 2011

Höstens färger...

Jag tycker att det är så vackert ute nu...naturens alla färger! Älskar verkligen hösten!







Denna vecka har jag haft fullt upp på kvällarna så det har inte blivit några långa stunder framför datorn.
Har bla jobbat på vår utförsäljning av prover....riktigt intressant att se hur en del beter sig när de fyndar...Kan väl bara säga att det tog ett antal timmar att röja upp efterråt....:-)!

UNDERBART med fredag och såklart måste man ju unna sig lite fika....



Gjorde årets första äppelpaj....lär inte bli den sista....för oj vad Samuel glufsade i sig!

Ha en riktigt skön helg allihop!
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka färger!! Sån tur att du kunde hjälpa min arbetskamrat med conversen till dopet på lördag! Tack! Trevlig Helg! Kram Maria

mariaikos sa...

Ja visst är hösten vacker med alla färger .
Mmmmm vad gott det ser ut med äppelpaj .
Kram ♥

Miruschka sa...

Oj vad det ser gott ut!!
Ja hösten är riktigt fin, gillar då de mörka kvällarna:)
Kram♥

Fröken Prillig sa...

Höstfärgerna är underbara! Och det nu jag kan njuta av hösten, men sedan i november då vill jag bara dra täcket över huvudet och inte komma fram förrän världen blivit vit och gnistrande! = )
Bosse kan komma ner till butikhuset om du behöver mer mossa - jag har nog fullt i alla rännor!!
Blir så sugen på att höstpiffa hemma hos mig när jag kollar in din blogg, men jag har en 15 cm hög bunt med bokföring att ta hand om först.

Må så gott!
Kram Åsa