torsdag 8 september 2011

Inget vidare......

Natten till igår vaknade jag av feberfrossa och jag låg och skakade i sängen säkert en timme innan Alvedonet gjorde någon nytta. Somnade till slut och sedan sov jag hela onsdagen. Gick upp vid femtiden på eftermiddagen för att få i mig lite frukost....:-) och sedan sov jag vidare tills nu i morse.
Tvingade mig upp ur sängen och in i duschen, dock på ganska skakiga ben...men nu känner jag mig lite piggare.




Måste visa min fina kalender som jag köpt från butiken Prillig för ett bra tag sedan.




Är av plåt med ett gammaldags "fotografi" av två små pojkar och de lösa rektanglarna flyttar man efter månad och datum.




Nu ska jag krypa in under pläden i soffan och slötitta på lite såpor..:-)

Kram

8 kommentarer:

Anette sa...

Hejsan!
Usch de där låter inge vidare :(
Hoppas du snart kryar på dej :)
Kryapådej kramar.
Anette

Vardag och flärd sa...

Usch, låter inget vidare men bra att du har sovit så mycket, då brukar det gå över fortare.
Krya på dig!
Kram Eva

Torbjørg i Stavanger sa...

God bedring!!

Anonym sa...

Usch och fy för förkylningar, verkar som om det är fler i blogglandia som drabbats.

Jättefin kalendern var.

Krya på dig
Annie

Anonym sa...

Stackars min syster! Hoppas du blir bättre snart! Undrar om inte din smitta kommer från min lille son...... han passade även på att smitta min svärmor i helgen!! Jag är hemskt ledsen för det :(.... Krya på dig, systra min! En stor kram till dig!//Annicka

♥ Carina ♥ sa...

Vilken fin almanacka :)
Krya på dig vännen!
Kram

Anonym sa...

Hoppas du är lite piggare nu när du läser det här! Inget vidare att bli sjuk. Krya på dig! Kram Maria

Ps väldans fin almenacka du har!

mariaikos sa...

Tråkigt med sjukdom . Hoppas du blir bättre fort .
Fin kalender du har .
Hos oss kallar vi hjortron för skogens guld . Jag har aldrig plockat svamp .Vet för lite om dom .
Krya på dig kram ♥