torsdag 24 augusti 2023

Lite virkat...

Ingen har väl missat den heta virktrenden.....jag har såklart hakat på och virkat en hel del....har stickat en hel del oxå men det visar jag en annan gång...:-)







Började med att virka ett gäng midsommarkransar i 3 olika storlekar...baby, barn och vuxen. Jag sålde några och gav bort några....Juni och Theo fick såklart varsin krans 💛






Sen började jag virka några väskor till försäljning....Blev inspirerad av solrosor och tycker jag fick till det ganska bra..:-) Virkade även en med blå blomma. Passar fint när man ska ner på stan och inte vill ta med en så stor väska...

En av mina väninnor hade virkat en så himla fin väska och jag kände att jag bara måste göra en likadan till mig..:-)  Mönstret är från Sandnes och det är även garnet som heter Tykk Line....Har använt väskan hela sommaren och har nu fått hem garn i en härlig blå färg så nu blir det ytterligare en väska till mig💙





Inga kommentarer: