fredag 18 februari 2011

Vårkänslor....

Visst får man det, en morgon som denna när solen strålar från en klarblå himmel!!! Helst skulle jag vilja ta på mig träskorna och gå ut och gräva i trädgårdslandet men ...nä....det får nog vänta lite....Blir nog lite kallt om fötterna.....:-)

I år LÄNGTAR jag mer än någonsin efter att få vara ute i trädgården och greja!! Beror nog på den lååååånga vintern!!
Har lovat mig själv (och min familj), dyrt och heligt, att inte vara inne och städa (är ett städfreak) när solen skiner utan istället vara ute och njuta av vår/sommarvärmen...Gud vad jag längtar efter den just nu...:-)


Har fått upp en hissgardin i vårt sovrum nu efter långt om länge....Blev jättefint! Nu saknas det bara lite på väggarna. Ska göra svart/vita förstoringar från vårt bröllop och sätta upp i svarta ramar, sedan är sovrummet helt klart.....eller....blir det det...:-)!




Liten amorin på fönstebrädan


Nu ska jag sätta fart här och röja upp...om 2 timmar kommer en mammaledig jobbarkompis hit med sina två små killar på lite våfflor...Ska bli mysigt!

Vi hörs!

3 kommentarer:

mariaikos sa...

Jättefin gardin. Jag har också en hissgardin i gäst-data rummet. Gillar den så mycket. Ska visa den på bloggen nån dag.
Ha en trevlig fredag!
Kram!

Camilla sa...

Hej! Visst längtar vi efter våren och när man tittade ut idag kändes det som att den var på väg. Men när man gick ut på riktigt - hua va kallt det vá!!!

Jättefin gardin du har satt upp! Hoppas du har en fin helg - kram kram!

Miruschka sa...

ÅH, nu kom jag ihåg att jag har en egensydd hissgardin som ligger i linneskåpet. Kanske ska ta fram och sätta upp den;)
Jättefint blev det i ert sovrum, eller förresten: ni verkar ha fint överallt!!
Kram♥