onsdag 5 oktober 2011

Award!





Har fått en award från Marie med fina bloggen Om allt och inget, loppis och inredning. Tackar..:-)
Med awarden följer det med lite saker man måste göra:
*Länka till den man fått awarden ifrån.
*Fullborda 5 meningar.
*Skicka den vidare till 5 andra bloggare.

Då kör vi.....
1. När ingen ser/hör mig .....pratar jag högt med mig själv. Får bäst svar då..:-)
2. Jag går aldrig hemifrån utan....skor på fötterna. Övrigt ( läs. mobiltelefonen) både lämnar och glömmer jag ofta hemma till familjens stora förtret.
3. Min blogg heter som den gör för att.....min farmor hette Märtha.
4. Om jag vågade skulle jag.....starta egen nätbutik och sälja stickat/virkat och annat hantverk.
5. Om tio år kommer jag att....förhoppningsvis ha vågat..:-)

Skickar denna awarden vidare till alla som vill anta utmaningen. Finns så många mysiga bloggar och jag tycker att det är så svårt att välja.

Kram på er!

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Grattis till awarden! Förstår att du inte går ut utan skor för du jobbar väl i en skobutik?
Kram Eva

Lilla Majken sa...

Grattis till din award!!

Kram Therese

♥ Carina ♥ sa...

Grattis till awarden!
Kul att läsa lite mer om dig och en egen nätbutik låter inte så dumt. Satsa på det vetja :)
Kram

mariaikos sa...

Grattis till Awarden .
Alltid kul att veta lite mer om bloggvännerna . Nu vet jag varför din blogg heter Märtha .
Kram ♥