lördag 10 mars 2012

Lördagsmys...

Blev en väldigt sen tre-fika idag.....



Målarmäster himself hade inte tid att fika så det blev bara Samuel och jag...:-)

Hade lovat Samuel att baka banankaka idag och med tanke på att vi  håller på och grejar och Samuel får roa sig själv så ville jag hålla vad jag lovat. Blev väldigt god!

Häromdagen hittade jag så söta ljusmanschetter av glas hos prillig till mina vita ljusstakar....Blev jättefint tycker jag!






Ikväll blir det melodifestival för hela slanten! Håller tummarna hårt för Loreen !!

Ha en mysig kväll!
Kram

5 kommentarer:

Miruschka sa...

Det verkar som det är många i bloggvärlden som håller på Loreen, ska bli spännande att se vem1 som vinner!
Ha en fin kväll:)
Kram♥

MARIA I KOS sa...

Banankaka låter gott .
Snygga glasmanschetter .
Ljusstakarna gillar jag också .
Javisst hejar jag på Loreen ;)
Ha en fin kväll♥
Kram ♥

Vardag och flärd sa...

Så fina manschetter, pryder upp vackert!
Ha en go kväll!
Kram Eva

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hurra - Loreen vann!!! Överlägset bäst! =)
Hoppas du får en fin söndag, vännen.

kram kram

Fröken Prillig sa...

Jättemysigt med ljusmanschetterna!
= )

kram Åsa