torsdag 12 juli 2012

Trätofflor.....

Är nog lite skadad av barndomen men jag älskar verkligen trätofflor!! Av alla de slag och modeller....med låg klack, hög klack, med remmar, i lack eller läder.....





Växte upp med trällor på fötterna...Perfekt att bara att stoppa i fötterna och springa iväg...vart man än skulle. Att man vrickade fötterna lite då och då och slog knölen man har på insidan av foten blodig var och varannan dag avskräckte då inte mig....:-)




Så nu har jag samlat på mig ett lite olika varianter att ha både till vardags och till fest...



Älskar verkligen trätofflor..:-)

Kram

2 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Jag älskar också trätofflor, så praktiskt när man bor i hus och ska springa ut och in! Kul när det finns många tjusiga och fina, dina rosa är ju festskor!
Kram Eva

MARIA I KOS sa...

Ja jag minns också 70-talets favoritsko. Hade alltid trätofflor ,fast jag kallar dom träskor . Ofta vrickade man fötterna .
Jag gillar de röda på översta bilden bäst , snygga !
Ser mysigt ut på dina husvagnsbilder .
Ha en fin kväll
Kram ♥