lördag 4 augusti 2012

Baksidan......

Lite bilder från vår baksida. Ni kanske ser att vi inte har kvar de vita möblerna från förra sommaren?










De klarade inte vintern särskilt bra trots att vi skyddade dem på alla tänkbara sätt. Den vita färgen lossnade  i stora sjok. Men butiken vi köpte dem var väldigt schyssta så vi fick returnera dem och beslutade då att ta en möbel som förhoppningsvis klarar den svenska vintern lite bättre.









Idag skiner solen så jag ska greppa spaden och gräva upp lite mer trädgårdsland....mina rabarber trivs inte där de står just nu och så vill jag komplettera med lite fler bärbuskar.

PS! Skulle bli jätteglad om ni lämnar en liten kommentar....ser att jag har läsare men jag vet ju inte vilka ni är..:-) Inte ett måste så klart!

Ha en skön lördag!
Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på dig syrran! ;)

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint har du på din altan.Ha nu en skön och härlig lördag .Kramar Rita ♥

♥ Carina ♥ sa...

Självklart! Jag brukar lämna spår efter mig när jag tittar in till dig. Men visst blir man lite nyfiken ibland på dom som bara "tjuvläser" ;)
Vilken fin trädgårdsgrupp. Den är nog tåligare ska du se.
Skönt att solen skiner, här regnar det idag.
Kram och go'lördag!

mariaikos sa...

De möblerna var också fina . Hoppas dom tål mer än era tidigare .
Vi har inte ens tagit fram våra möbler på altanen i sommar , har ju varit i stugan hela tiden .
Har möbler i de träslaget men med högre rygg. (Jag gillar inte lukten av oljan som vi oljat in dom med )
Kram ♥

Vardag och flärd sa...

Så snyggt! Och jag säger alltid något när jag tittar in!
Kram på dig! Eva

VisaLiza sa...

Eftersom jag är dålig på att kommentera får jag ta mig i kragen just nu ;) Är ofta inne och läser på din fina blogg och låter mig inspireras. Liza