måndag 3 september 2012

Ljus i vårt hus....

Älskar hösten och att tända ljus när mörkret faller.....Brukar tända flera stycken varje kväll....bla i mina ljushus från Walther. Tycker att det ser så mysigt ut med levande ljus i fönstren.







Måste bara visa mitt senaste fynd....ett RIKTIGT rostigt flaskställ. Fyndade det hos Prillig i förra veckan. Har länge spanat på ett sådant och nu var det sänkt till halva priset så det var bara att slå till....:-)






Igår tog vi en tur till IKEA och där köpte jag bla glasflaskor som jag ställt i flaskstället....De ska fyllas med hemmagjord glögg märmare jul...:-)!

Men först ska vi njuta av hösten och ikväll av ett nytt avsnitt av Lilyhammer....och kanske en liten skål med glass..:-)




Kram på er!








6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mysigt att tända massor av ljus på kvällarna.Härligt flaskställ.Idag har det varit en kanondag.Ha en fin kväll.Kramar Rita ♥

Vardag och flärd sa...

Ja, man måste tända ljus nu när det är mörka kvällar! Fint flaskställ du fått tag i!
Ha det fint!
Kram Eva

MARIA I KOS sa...

Visst är det mysigt med ljus ! Jag brukar också tända ljuslyktor varje kväll .
Fint flaskställ du köpt .
Jag har nog missat en bra serie , har inte sett Lillyhammer .
Måste varit Dallas fel , som började en måndag .
Kram ♥

♥ Carina ♥ sa...

Vilket fint flaskställ. Glöggen kommer att bli sååå mycket godare i år ;)
Här har du en till som älskar ljus. Tack och lov för ljus nu i denna mörka tid vi har framför oss.
Kram

Jane sa...

Va fint ni har det hemma.
Precis så som jag önskar vi hade det =)

När åker ni till Mullsjö nästa gång?
Vi funderar på att åka dit nu till helgen, men vi har inte riktigt bestämt oss hur vi ska göra ännu.

Hälsa Samuel så mycket från Victor och Robin.
Kram

Jane sa...

Hej =)

Vet inte om det blir Mullsjö denna helgen ändå =(

Per Erik har blivit sjuk och lilla Madelene är oxå lite snorig.

Vi som köpt nytt bord till förtältet och ville så gärna ha upp det....

Vi får se om vi kommer eller inte, det är upp till Per Erik om han orkar eller inte.

Annars ses vi ju såklart.

Det hade ju passat så bra eftersom ni är där och grabbarna kan leka.

Kram Jane