måndag 30 november 2015

Lite kök.....

Känns så himla skönt att jag tjuvstartade med att plocka fram julen....nu kan jag med gott samvete bara luta mig tillbaka och njuta lite....


Investerade i två nya elljusstakar i gammaldags stil från Star Trading. De är inte julröda utan går mer åt Dalarött och det blev så fint och passade så bra ihop med allt annat i köket.....bl.a.....


de randiga hissgardinerna som jag sydde förra julen.....


Älskar vårt stora vita kök......här torkar jag apelsinskivor i ugnen....var lite meckigare än jag trodde tills jag drog igång varmluften...då gick det snabbt..:-)



 
Lite gott och blandat på skänken och hyllan. Är inte mycket för tomtar och annat pynt men man kommer långt med ljus, mossa, hyacinter och dikesgranar.....Så ser julen ut i mitt kök....:-)

Ha en mysig kväll!
Kram

Inga kommentarer: