söndag 5 maj 2019

Winter is coming......

Ja vad sjutton är det för väder vi har just nu? I fredags började det snöa....sen sken solen.....sen snöade det igen....och så höll det på hela eftermiddagen och kvällen.....Vid midnatt såg det ut så här hemma hos oss.....





Inte ok när det är Maj månad.....inte ok alls.....När vi vaknade igår morse hade, tack och lov, det mesta smält bort men det var iskallt ute så att greja i trädgården var inte aktuellt...för mig alltså.....Bosse däremot var ute och målade och fixade på altanen men han är inte en fryslort som jag...:-)





Så jag passade på att baka till kalasen vi ska ha nu kommande vecka....Samuel fyller 14 i morgon och det ska firas såklart......





Vi är en stor familj så vi brukar dela upp kalasen ....På onsdag kommer Bosses familj på lite mat och fika och på lördag kommer min familj på kaffekalas....Brukar alltid vara fint väder när Samuel fyller år så att vi kan sitta ute och fika och alla barn kan hoppa studsmatta men nu är jag nöjd om det i alla fall är snöfritt...:-) Kram💙

Inga kommentarer: