torsdag 9 januari 2020

Inte riktigt som jag hade tänkt.....

Första jobbveckan startade inte särskilt bra......Igår började jag må lurigt runt lunchtid och kände mig bara sämre och sämre.....Så vid två gav jag upp och åkte hem....


Bild från förra året på mina fina ljusstakar som jag fick i födelsedagspresent


Drog av mig alla kläder och sen på med tjockiströja, pyjamasbyxor och raggsockor och kröp sen ner under täcket i min säng.....Hade sjukt ont i huvudet och i lederna och frös så jag skakade.....Så jag sov bort hela eftermiddagen och kvällen.....




Var bara uppe en sväng för att sminka av mig och borsta tänderna men då höll jag på att svimma så jag fick slänga mig i sängen igen....Superkonstig och läskig känsla när det bara susar i öronen....




Sov till nio i morse och idag mår jag liiite bättre men har fortfarande feber....dock inte lika ont i kroppen och jag kan röra mig utan att svimma....alltid något....-)




Bara hoppas det inte är influensan som har börjat härja här för jag har massa planer för helgen....ska städa bort julen, plocka fram och pyssla om Pelargonerna som stått i förrådet och börja förså lite inför sommaren...lite chili och paprika....Vi får väl se hur det blir med det....Viktigaste är att jag piggnar på mig nu och att resten av familjen klarar sig...allt annat är värdsliga saker...:-) Kram

Inga kommentarer: