måndag 13 juni 2022

Lite nytt på stickorna...

 I föra veckan blev jag färdig med en slipover i jeansblått och självklart hade jag en plan på vad som skulle upp på stickorna härnäst....:-)



Helt sjukt men jag får nästan panik om jag inte har något att sticka på framför tv.n eller i bilen eller någon annan tid när jag får minsta lilla tid över.....Kanske får söka för det...:-)




Skämt åsido....är så himla glad för att jag har mitt stickintresse och att jag kan tillverka plagg som jag använder dagligen.....ger mig en skön tillfredställelse att, i alla fall, inte lägga pengar på något stickat.




Nu stickar jag en mjuk tröja med rymliga ärmar som slutar med en tajt mudd i ärmslutet. Tröjan heter Ballongsweater och mönstret är såklart av Mette på Petiteknit. Älskar hennes mönster men det har ni säkert redan förstått..:-). 💚

Inga kommentarer: