måndag 27 februari 2023

Vårkänslor....

Nu var det länge sen sist....igen....och mycket har hänt....tex så har jag blivit arbetslös....igen....

Företaget har stora ekonomiska problem liksom många andra, både små och större företag, pga världsläget med allt vad det innebär och hade helt enkelt inte råd att ha mig kvar...




Men jag lipar inte för det....Var medveten om risken så nu är det bara att kavla upp ärmarna och börja söka jobb igen....




Mellan jobbsökandet har jag börjat förså en massa, både blommor och grönsaker....är ju tid för det nu....och vårkänslorna bara bubblar i mig......vill ut och röja i trädgården, både här hemma och i stugan....städa ur växthuset och ta tag i alla trädgårdsprojekt jag planerat i huvudet....MEN jag får hejda mig lite och vänta tills snön är borta och ljuset är här för att stanna...... så jag sår lite mer..:-)💚 

Inga kommentarer: