lördag 23 juni 2018

Virkade blomsterkransar....

Har suttit till sent på kvällarna ett tag nu och virkat så virknålen glödde för att få färdigt ett antal kransar med virkade blommor....Hade tänkt göra en till mig och så till småtjejerna i familjen...



Fick till slut inse att jag inte skulle hinna göra en till mig själv men 5 st fick jag ihop så jag är rätt nöjd ändå....Får virka en till mig till nästa år istället..:-)




De här tre små godingarna fick i alla fall var sin..:-) Min sons flickvän och deras dotter fick oxå varsin krans men de firade midsommar på annat håll i år.

Igår var vi 15 st familjemedlemmar hemma hos oss och vi åt sill och potatis, jordgubbar och grädde  och så grillade vi på kvällen...
Full rulle hela tiden och väldigt mysigt men idag är jag sååååå trött...Tror att det både är Borrelian och penicillinet som påverkar mig....har ont i kroppen/lederna och känner mig sliten och lite yr....Men för några timmar sedan "landade" vi i stugan så nu ska jag bara ta det lugnt eller chilla som min son säger...

                                         Ha en skön midsommardag! Kram😍






Inga kommentarer: