tisdag 13 november 2018

Redo för vargavinter......

Har ett knep för att inte somna i soffan på kvällarna och det är att handarbete......Tyvärr verkar det som att klickandet från stickorna är väldigt sövande på min man...:-)




Jag ÄLSKAR att handarbete och har så många projekt som jag vill förverkliga så det bara kokar i huvudet.......Häromkvällen blev jag färdig med en mosstickad halsduk i ullgarn som jag gjorde extra lång så jag kan vira den flera varv runt halsen....och med extra långa fransar...




Fick ett helt nystan över som, ihop med ett nystan Kids Silk i samma färg, räckte till ett par vantar....Varma och sköna och angorigt ludna.....Såg ut som att det låg en kanin mellan soffkuddarna när jag var färdig..:-)




Så nu är jag redo för vargavintern....just Bring it on.....

Inga kommentarer: