fredag 7 december 2018

Guldkant på tillvaron och att toucha väggen....

Så skönt med fredag! Har längtat efter helgen sedan i måndags.....




Mår inte så bra.....har touchat den där jäkla väggen ni vet.....men hoppas att jag har styrt upp det lite så jag inte kraschar totalt.




Har varit på gång i flera år och då särskilt vid den här tiden på året då vi har helt orealistisk mycket på jobbet, samtidigt som man ska ha energi till att baka och pynta här hemma och ordna jul för hela familjen....inte för att någon kräver det utan för att jag vill och själv sätter upp en massa krav och ignorerar hur jag mår....bara lite till, sen får jag vila...
Till slut tog det stopp och i förra veckan var jag hemma med huvudvärk, yrsel, hjärtklappning och allt bara snurrade i huvudet....




Pratade med mina barn som förstod att jag inte skulle orka fixa julafton här hemma så nu kommer vi fira ute hos min äldsta dotter istället och sen blir det en sväng hem till min mans bror där även mina svärföräldrar är med.....Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra jul...:-)

Men än är det ett litet tag kvar och ikväll är Bosse på julfest så Samuel och jag ska mysa med tacos och sen blir det soffläge resten av kvällen...

                                                                                  Kram




Inga kommentarer: