tisdag 19 mars 2019

Tjuvstartat påsken....

Har ni påskpyntat ännu.....Jag hade ingen som helst tanke på det när jag började städa i helgen men den ena gav det andra och jag fick feeling och sen var jag igång...:-) Vi börjar med hallen.....



Inget avancerat pyntande alls utan bara med lite blommor och ljus....Något år har jag haft ris med påskfjädrar men känner inte för det i år...Tycker man kommer ganska långt med lite vårblommor, ljus och något enstaka prydnadsägg.....enkelt och bra....




Gillar påskens enkelhet och lugn....inte alls lika stressig som julen.....Man får några lediga dagar och kan förhoppningsvis vara ute mycket i vårsolen......äta gott och bara mysa.....




Vi har inte bestämt om vi ska vara hemma eller i stugan men vilket som blir bra....det viktigaste är att vi får vara tillsammans! Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på Robinson....Finns en del härliga personligheter bland årets deltagare.....:-) Kram


Inga kommentarer: