fredag 1 mars 2019

Mörbultad....

Ja så känner jag mig idag.....Opererade ju bort min visdomstand igår och det var verkligen som en operation med alla förberedelser som gröna sterila dukar och annat...

Fick massor av bedövning så jag kände ingenting och tur var väl det för tanden satt som berget och när tandläkaren började dra så gick roten av i flera smådelar.....




Han kämpade länge med både borr och mejsel för att få ut alla delar och jag fick pressa emot allt vad jag kunde....annars hade nog käken gått av......och det känns idag kan jag lova...känns som att jag gått en boxningsmatch...

Igår kväll råkade jag få lite vatten i såret när jag skulle dricka och det gjorde så ont att jag höll på att svimma....fick krypa till sängen och har sovit med sminket på hela natten.....såg inte så tjusig ut i morse...:-)

Men nu kan det bara bli bättre och ännu bättre att det är fredag och 1 mars.....och solen skiner....🌞Ha en mysig fredag!
       



Inga kommentarer: