onsdag 21 augusti 2019

Sommaren......

Blev visst en lång bloggpaus......lite längre än jag hade tänkt men så blir det ibland......
Eftersom att jag använder min blogg som en dagbok så kommer jag göra några inlägg från vår semester lite så här i efterhand.....Så roligt att gå tillbaka och se vad vi hittade på....



Tycker vi har haft en underbar sommar.....vädret har varit helt ok....som en vanlig svensk sommar....INTE som förra året som, till och med, jag tyckte var i varmaste laget....




Vi har tillbringat så mycket tid vi bara har kunnat i vår stuga.....bara varit hemma och tvättat i ett dygn och sen tillbaka till stugan...




Känner mig liiiiite splittrad mellan huset och stugan...INTE så att jag ångrar köpet av stugan men vi har knappt suttit på vår nyrenoverade altan här hemma på hela sommaren.....så vi får hoppas på lite fina augustikvällar nu så vi kan använda den lite innan det blir för kallt....




Vi försöker göra trädgården mer lättskött här hemma så att vi kan lägga det mesta krutet ute vid stugan....Men lite blommor i lådor och krukor vill vi ju förstås ha...Pelargoner är ju relativt lättskötta bara man klipper bort vissna blommor allt eftersom och Lavendel kan man ju aldrig får för mycket av....eller hur? Gillas av både mig och bina..:-) Kram

         

Inga kommentarer: