söndag 19 december 2010

4:e advent..



Herre jösses vad tiden går fort!! Nu är det inte många dagar kvar.....:-)!

Idag är Samuel, som genom ett under, precis som vanligt!! Vaknade pigg och utvilad och har ätit som vanligt....Hans kropp tog sig nog bara en time out igår....
Vi var helt inställda på att det var magsjuka på gång....så vi ställde en hink bredvid honom och drog undan mattan (räddas det som räddas kan)....då tittade han bara helt oförstående på mig och sa: men mamma jag tänker inte spy...:-)

Men jag vågade inte chansa så jag gjorde inget julgodis igår...ska göra lite idag och resten i morgon....men jag bakade knäckebröd...Roligt men det är minsann inte så lätt att få till fina knäckebröd.....de blev lite sneda och vinda....men de smakade gott och det är väl huvudsaken.






Ikväll ska vi åka ut till min äldsta dotter Ida med familj och äta kvällsmat....ska bli mysigt!!

Nu får jag sätta igång om jag ska hinna göra lite julgodis idag...:-)

Ha en skön 4:e advent!!
Kram

Inga kommentarer: