söndag 26 december 2010

Brudklänning till salu!

Igår var det projekt garderobrensning med stort G!! ALLT jag inte har använt på ett år åkte ner i en kasse och ska skänkas....
Mitt motto: Har jag inte använt dessa plagg på ett år så kommer jag inte göra det i framtiden heller.....!! Jeansen som sitter för tajt nu kommer inte att sitta skönt nästa år heller....:-). Ner med dem i kassen bara!

Längst in i garderoben hänger min brudklänning....den jag bar förra sommaren när jag gifte mig med Bosse....så fin och med så otroligt mycket mysiga minnen!! Hade bestämt mig för att spara den men jag tycker att det är synd att den bara hänger där .....Så nu har jag bestämt mig för att lägga upp den på blocket och sälja den.
Tittade efter lite bra bilder på klänningen från brölloppet och blev såååå nostalgisk.....Var verkligen en UNDERBAR dag!!! Min och Bosses....-)!



Fotat vid Hedareds Stavkyrka där vi gifte oss.





Riskastning.


Min fina ring.


Snörning hela vägen baktill.


Bröllopsskålen när vi kom hem till våra väntande gäster.



Puss på dig älskling!

Ha en skön kväll!!
Kram

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Tack snälla för att du håller tummarna åt oss nu. Det värmer enormt mycket. Tack!

Vilken fin brudklänning. Min bara hänger här hemma den med men jag klarar inte av att sälja den. Den får vara kvar

Kram Teres