onsdag 6 juli 2022

Sjukstuga och smultronstället....

 Här är det fortfarande sjukstuga....såååå tröstlöst! När Samuel blev frisk åkte Bosse på en rejäl omgång med ont i halsen och hög feber.....Han är inte en person som lägger sig i första taget men nu låg han helt däckad i nästan 3 dygn...Jag höll mig undan så gott det gick men i söndags började jag känna mig sliten...




Inte alls med hög feber som Bosse och Samuel, utan bara genomförkyld, huvudvärk och så har jag tappat rösten nästan helt och hållet så det bara kraxar när jag försöker säga något.....Så jag försöker hålla truten..:-)



I lördags, när Bosse kände sig hyfsat ok och jag fortfarande var frisk, passade vi på att åka ut och kolla till stugan....




Allt såg så fint ut....jag vattnade lite i växthuset och passade på att så lite nytt i pallkragarna....Det växer på som sjutton just nu och en del var skördeklart så där satte jag ner lite nytt...



Vi älskar verkligen vårt lilla smultronställe och jag längtar tills vi kan flytta ut dit för gott...💚

Inga kommentarer: