lördag 21 augusti 2010

Lite om mig......

Blev inga fler inlägg igår! Blev sämre under eftermiddagen, fick feber och ont i kroppen. När jag lade mig hade jag sådan feberfrossa att jag fick sova med tröja, mysbyxor och mina pälstofflor....och ändå låg jag bara och skakade....Inte kul....:-(.....men idag mår jag lite bättre!

Lite om mig: Jag har, som jag skrev en drös av ungar: fem från mitt första äktenskap: fyra döttrar och en son, i åldrarna 15-25. För snart 9 år sedan träffade jag mannen i mitt liv och vi gifte oss för 1 år sedan. Vi har en son på 5 år. Min man har från sitt förra förhållande 1 dotter på 13 år.
Min äldsta dotter är gift och har 3 barn och min son och hans sambo ska bli föräldrar i november! Så ni förstår att vi blir många när vi träffas allihop! Vi brukar skoja om att vi , som många andra, inte kan flytta till något mindre när barnen flyttat hemifrån....vi får flytta till ett större med tanke på att familjen växer hela tiden. Men vad vore livet utan familjen!!

Ha det så gott!!

Inga kommentarer: