torsdag 26 augusti 2010

Torsdag

 Idag har jag gjort något jag skulle ha gjort för länge sedan!! Jag har varit hos frissan och klippt av mitt hår! Så skönt att få bort de sönderblekta, torra testarna!! Har varit dålig på att unna mig tiden att gå till frissan....har istället köpt slingmedel på HM och blekt håret hemma...har till och med klippt mig själv.....med blandat resultat. Så hårets kvalitet var inte det bästa....men nu har jag äntligen mjukt hår igen! Underbart!!


I morgon efter jobbet ska vi ta vår husvagn och åka till Lidköping tillsammans med våra goda vänner. Har bäddat sängarna, strykt och hängt in alla kläder som ska med. I morgon ska jag handla maten, packa in och sedan kopplar vi på och drar. Är väldigt mysigt att släppa alla måsten och bara åka iväg och vara tillsammans! Lite god mat och vin....levande ljus, sitta och mysa med barnen...bara finnas till...det är avkoppling det. Ska visa lite bilder på söndag.

Ha det så gott!

1 kommentar:

eva s sa...

ha en trevlig helg....låter härligt...