måndag 10 november 2014

Någon mer än jag......

Blir helt klubbad av detta eviga mörker......


Är mörkt när jag åker till jobbet och mörkt när jag kommer hem......


Men så är nu några av årets alla månader och ingen idé att hänga läpp......man får helt enkelt hitta ett sätt att överleva...:-)


Jag tänder ljus.....massor av ljus.......och kryper upp i soffan med mitt sticke eller en bra bok och en mugg varm glögg och då känns livet lustfyllt igen.....Små enkla medel.....


Har köpt mina första vita hyacinter för i år....små knubbiga lökar....Älskar hyacinter och det brukar bli ett antal av denna väldoftande lilla blomma nu och fram till jul.


Annars är jag inte så mycket för julblommor även om jag tycker de är vackra.....men någon prydnadsgran brukar det bli och ett antal dikesgranar. 


Ha en mysig tisdag! 
Kram
          





Inga kommentarer: