fredag 17 januari 2020

Förra fredagen var det ingen vanlig dag....

Det var min 56:e födelsedag...:-) Ja inte så mycket att fira egentligen men firad blev jag likväl...med blommor och blader....




Var ju hemma med influensa så det blev ett väldigt lugnt firande med hämtmat från Favvo......supergott efter några dagar med noll matlust......




Fick så otroligt fina buketter....flera stycken faktiskt.....så här har det luktats på blommor kan jag säga...:-)
Fick även ett par jättesöta pärlörhängen av Bosse och Samuel som har suttit i öronen sedan dess....




Hade första feberfria dagen i söndags så jag stannade hemma även i måndags så det blev en lagom lång arbetsvecka för mig..:-)




Så var det fredag igen och snart packar vi ihop och drar till stugan och myser....Ska städa bort julen även där och försöka komma ut en sväng i skogen....Kram

Inga kommentarer: