söndag 5 januari 2020

Mitt köpstopp....

Nu är det snart ett år sedan jag bestämde mig för att ge mig själv ett köpstopp på kläder/inredning och garn.......Har gått både bra och dåligt....




När det gäller kläder och skor så har jag aldrig shoppat så lite som förra året....några plagg blev det men en enorm skillnad än tidigare år.....

Har faktiskt helt ändrat beteende och lockas inte alls att gå in på sajter och spontanshoppa som jag gjorde tidigare....och OM jag ska köpa något så tänker jag efter mer än en gång....Är inte heller intresserad av att köpa second hand, som är så trendigt just nu......Klarar mig ett bra tag med det jag har i min egen second handgarderob...:-)




När det gäller inredning så har jag oxå skärpt till mig rejält och inte samlat på mig mer saker....har så det räcker och blir över...:-) Halkat dit några gånger.....någon kruka(bla den på bilden) och ljuslykta har det blivit men oxå här en enorm skillnad än tidigare år......




MEN när det gäller garn har det gått katastrofdåligt.....Har aldrig köpt så mycket garn som förra året....Stickat massor men fyllt på i ännu snabbare takt så nu har jag garn till ännu fler fina tröjor...:-)



Är ändå rätt nöjd med hur det blev och ser förra året som en uppvärmning....År 2020 har jag gett mig den på att lyckas ännu bättre.....Menar....Rom byggdes ju inte på en dag heller...:-) Kram


Inga kommentarer: