fredag 3 februari 2012

Boktips....

Tog med mig den tredje boken av Keppler: Eldvittnet, till Kanarieöarna.



En riktigt läskig historia som ruskade om mig mer än en gång men jag kunde inte sluta läsa....Tog den med  mig till solstolen och läste en stund på kvällen innan jag somnade. Började på söndagen och den var utläst på onsdagskvällen och då hade jag ändå lämnat den på rummet ena dagen för att inte vara för osocial...:-)

Säger ganska mycket eller hur...:-) Rekommenderas!!

Kram från en kraxande bloggerska!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört flera som är så förtjusta i den här boken så den får nog lov att inhandlas. Tack för tipset!

mariaikos sa...

Den boken vill jag också läsa . Väntar att den kommer i pocket .
Har läst de andra två av den författaren och dom var jättebra .
Krya på er allihop !
Ha en fin fredag ♥
Kram ♥

♥ Carina ♥ sa...

Håller med dig. Den boken var bra. Fast jag hade gärna läst den som du gjorde, i en solstol, och inte hemma i soffan ;)
Kram och trevlig helg!

Miruschka sa...

Keplers böcker är ju SÅ bra, kul när man hittar böcker som man vill sträckläsa!
Hoppas du blir frisk snart, jobbigt att vara sjuk.
Krya-på-dig-kram♥