tisdag 7 februari 2012

Kycklingssoppa!

Vad passar bättre än en kylig kväll i februari? Jo, varm kycklingsoppa med ljumna vitlöksbröd..:-)



Har ett favoritrecept som jag brukar ta fram lite då och då och igår var det dags igen. Det bästa.....Att det blir så mycket mat att det räcker till ikväll oxå...:-)



Du hittar inlägget med receptet här!


Något hände min besöksräknare igår?? Har enligt den inte haft ett enda besök varken igår eller idag trots att jag vet att några har varit inne på min blogg?? Är det någon som vet vad som kan vara fel och hur man åtgärdar?

Kram på er alla!

4 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Jag vet inget om besöksräknaren . Vet inte hur man gör för att få en ens ;)
På min blogspot sida står det bara antal sidvisningar .
Den kycklingsoppan har jag lagat en gång från receptet här på din blogg . Det är gott med soppa i kylan .
Kram ♥

Vardag och flärd sa...

Jag gjorde kycklingsoppa i helgen och den var god men jag tror din är ännu godare och med mer sting i. Det är gott med soppa när det är vinterkyla.
Ingen aning om vad som hänt med räknaren, jag brukar inte kolla där så ofta men du får säkert svar här.
Kram Eva

Anonym sa...

Det lät riktigt gott - och matigt. Jag är annars inte så förtjust i soppor eftersom man sällan blir mätt på bara dem. Den här ska jag prova vid tillfälle!

Teknik och jag - sorry. Jag har ingen aning vad felet är och kan därför inte hjälpa dig.

JENNYS MATBLOGG sa...

Kycklingsoppa är så himla gott :)