lördag 23 juni 2012

Midsommarfint....

Hade tänkt mig ett inlägg igår där jag skulle önskat er alla en riktigt mysig midsommarafton men som vanligt sprang tiden ifrån mig så jag önskar er alla en RIKTIGT MYSIG MIDSOMMARDAG istället..:-)

Midsommarstassen...min nya fina klänning från Bondelid.

Vi firade midsommar med våra bästa vänner Anders och Lena och vi hade vädrets makter på vår sida så vi kunde sitta ut och äta både sillen och jordgubbarna innan himlen öppnade sig och det började ösregna...


Örhängen från Oxxå Design.

Men vad gör det i goa vänners lag....Vi fortsatte kvällen inomhus med levande ljus och gott grillat tills magen stod i 7 hörn.

Idag blev det oxå lite midsommarmat och strax ska vi frossa i jordgubbar, glass och lättvispad grädde...banta får vi göra en annan dag..:-)

Ha en mysig midsommardag!!
Kram








3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad gott med jordgubbar .Låter som en härlig midsooarafton.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Fröken Prillig sa...

Du måste varit hur snygg som helst i den stassen!
Vi hade fint väder ända tills vi hade klätt stången och satt oss till bords. Midsommarlekarna lekte vi på altanen och passade på att dansa kring stången när det var uppehåll, men jag lånade svärmors gummistövlar för att inte fläcka ner mina nya vita sommarskor..

Diana Gabaldon heter författaren förresten som jag pratade om.

kram Åsa

Anonym sa...

Hej!!
Undrar hur ni gör husvagnen i år??
Det var så jag fann din blogg, via h-vagn intresset.

Therese