fredag 31 augusti 2012

En vän för livet.....

Låt mig presentera  min nya bekantskap.....En mörk skönhet, smidig och lågmäld men för den skull inte mesig....Kan nog bli min vän för livet....:-)




Vad trodde ni..:-)




Alla som känner mig vet att jag inte kan leva utan min dammsugare.....sjukt jag vet men så är det....I tisdags drog min gamla trotjänare sin sista suck och jag blev helt förstörd....Man bara måste ha en fungerande dammsugare i ett hushåll på fem personer så jag blev helst salig igår när gubben min kom hem  med en ny, fin Miele..:-)

Ska ta ett rejält varv runt huset med den innan jag slår mig ner i soffan bredvid min hostande son och börjar njuta in fredagen!

Önskar er alla en skön fredag!
Kram

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Aha, en ny dammsugare. Jag har redan dansat runt med min idag så nu börjar fredagsmyset!! :)
kram och trevlig helg!

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin och trogen vän du har hittat.Det bästa med dom är ju att dom aldrig sviker en !!!Haha.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

mariaikos sa...

En fin vän !
Hos mig är det mest maken som dammsuger p.g.a min värk .
Fin krysantemum du har på bilden i ditt förra inlägg .Jag har också en vit sån på bron men den har inte slagit ut så mycket som din .
Ha en fin fredag
Kram ♥

Casa of Mia sa...

Härligt och fräscht med en ny dammsugare, kram