måndag 27 augusti 2012

Lycka är......

Att en måndag som denna unna sig lite hämtpizza och ett glas vin....:-)


Min favorit....Kebabpizza med massor av sallad och tomater.....lite nyttigt i alla fall...:-)


Precis vad jag behövde .....Har inte varit i toppform idag så när jag kom hem från jobbet kände jag mig ganska slut......så när Bosse föreslog pizza jublade jag..:-)



Mysigt med tända ljus.....


Ska snart krypa upp i soffan och kolla in min nya favoritserie: Lilyhammer? Ni har väl inte missat den? Är en helt otrolig serie med Steve Van Zandt, ni vet han som spelar med Bruce Springsten.....Han spelar en avhoppad maffioso som får sig en ny identitet i Lillehammer av alla ställen.....och inget blir sig likt där igen....:-)

Kram på er alla!!

2 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Det är skönt att slippa laga middag ibland . Och gott med pizza .
Den serien har jag missat . Har sett på Robinson och en dokumentär om kortvuxna som var bra .
Kram ♥

Vardag och flärd sa...

Klart man ska mysa en måndag om man känner så!
Lillyhammer har jag inte sett, kanske ska kolla den.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Eva