onsdag 22 augusti 2012

Utlottning.....

Så var det dags för en liten utlottning för att fira att Hemma hos Märtha har fyllt 2 år....:-) Hoppas att du vill vara med!


Vinsten: Ljusstake från Lot´s living och servetter från Greengate.





Går till som vanligt....

1 Lott: Lämna en kommentar till detta inlägget.
2 Lotter: Kämna en kommentar och länka med översta bilden till din blogg.
3 Lotter: Lämna en kommentar, länka och bli följare.

Jag drar en vinnare 19/9.

Lycka till!!




Kram på er och ha en riktigt mysig onsdagskväll!

26 kommentarer:

Marica sa...

Hej mamma! Jag tänker minsann vara med och tävla :) saknar dig massa! Kram Marica

Betong ute och inne sa...

Hej åh vilken söt ljusstake...jag är såklart med i tävlingen!

Kram Malin

Anonym sa...

grattis till två år på din trevliga blogg! Kram maria-loppan

MARIA I KOS sa...

Jag är gärna med i din utlottning .
Jag lämnar kommentar
Länkar på min sida
Följare är jag redan
Så ....3 lotter , tack .
Fint pris .
Kram ♥

Vardag och flärd sa...

Klart jag vill vara med i din tävling, Annelie! Följare är jag redan så det blir 3 lotter!
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Grattis vännen på 2-årsdagen!!
Jag vill gärna vara med i din fina tävling. Jag ska ordna med länkningen och följare är jag redan så jag tackar för 3 lotter.
Kram kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej! Nu är äntligen min bloggsemester över. ;)
Klart jag vill vara med! Jag fixar alla uppgifter och kniper tre lotter. *hoppas, hoppas!*

Kram ♥

Pssst... hoppas er sommar i Mullsjö var toppen! Vi åkte runt lite i husbilen, Öland x 2, Gränna och Skara har vi bland annat hunnit med.

Titti sa...

Hej. Tittar in här för första gången & vill gärna inte missa din fina utlottning. Länkar från min blogg, lämnar en kommentar & ansluter mig som följare..så 3 st lotter tar jag :-) Mvh Titti

Anonym sa...


Hej svejs.
Tävlingar å utlottningar är alltid kul. Jag vill gärna ha en lott.

Monika
janjakobsson53@hotmail.com

Vita huset 28 sa...

Hej va kul med utlottning o va fina saker de va. Klart jag är med o tar 2 lotter tack.

Kram Camilla

nattugglan sa...

Hej..ännu en ny blogg som jag har hittat..kul!! Är gärna med o försöker vinna den fina ljusstaken o servetter...tar 2 lotter o länkar från min blogg./Christine

ANNIKA sa...

Jag följer nu och får väl 2 lotter i tävlingen.
Hoppas nu på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

bittan sa...

Klart att jag vill vara med , gillar den fina ljusstaken .
Har ingen egen blogg men är följare så det blir väl 2 lotter då.
bittan4@gmail.com

Lena sa...

Jag vill oxå vara med :)
tar 1 lott

Anonym sa...

Hej grattis till dina 2år och fortsättning.Tar en lott mvh Christine

Marianne sa...

Hittade hit första gången idag och vill gärna vara med i utlottningen!:)
Slår till på tre lotter,
kommentar, länk och följare!
Ha en bra dag!
Marianne

Elina sa...

Jag norpar åt mig 2 lotter i din fina tävling. Nu håller jag tummarna!

Vita Lyckan sa...

Väldigt söt ljustake!

Tre lotter till mig: Kommentar, länk och följare.

Ha det gott! Kram, Karin

Minna sa...

Hej och Grattis!
Jag är gärna med i din utlottning, 1 lott tack :)

Trevlig helg!

(minnapo1@gmail.com)

Anonym sa...

Fint! Jag tar en lott, hoppas och håller koll på om jag vinner.
Maria K.

Bland blommiga kaffekoppar och udda pinnstolar... sa...

Mysig blogg, tävlar med en lott.

//Karoline

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med =)

phebles_90[snabel-a]hotmail.com

Anonym sa...

Vill så gärna vara med. Tar en lott och håller tummarna och koll på om jag vinner.
Maria K.

Livingroom sa...

Med i utlottningen med två lotter. Grattis till 2 -åringen. Härlig blogg du har.

Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i din utlottning med en lott.

Anna Carlsson

Anonym sa...

Hej! Är gärna med i utlottningen!
Kul att träffas senast.
Ha det bra!
Kram Caroline