lördag 22 september 2012

Här var det ljung.....

Nu ÄNTLIGEN har jag bytt ut alla sommarblommor mot ljung, murgröna, prydnadskål och lite annat.....Blev så höstigt och fint...:-)



Har köpt perenn ljung som är lite mildare i färgen och upplandad med vit ljung...någon slags korsblandning...Inte för att jag ska "översomra" dem utan bara för att jag tycker de är finare i färgen och står sig mycket bättre än den ettåriga.


Denna helg skulle vi egentligen varit i Mullsjö men Bosse har fått så otroligt ont i ryggen + att vädret skulle vara lite sisådär så vi stannade hemma istället.....Jobbigt att bo trångt när man inte kan gå upprätt.


Ha en skön lördagskväll!
Kram


PS! Tack för alla goa kommentarer i förra inlägget..:-)!!





4 kommentarer:

mariaikos sa...

Vad fint du har "höstat" hos dig .
Vackra blommor och ljuslykta .
Otur att maken din har ont i ryggen . Ni får ta det lugnt hemma då i stället för att tränga ihop er i husvagnen den här helgen .
Ha en fin kväll
Kram ♥

VisaLiza sa...

Vad fint det blev med ljungen. Gillar blandningen av färg och även murgrönan. /Liza

Vardag och flärd sa...

Så fint du gjort! Jag har fortfarande några pelargoner kvar ute och inte har jag hunnit höstpynta mina utekrukor, men på jobbet har jag gjort fint vid entrén.
Hoppas Bosse blir bra i ryggen fort!
Kram Eva

Paula sa...

Så fint det blev med höstblommorna!