tisdag 25 september 2012

Ljusbricka med hösttema....

Jösses vad tiden springer iväg! Hinner ingenting känns det som!! Hade tänkt mig ett inlägg i söndags när Samuel och jag bakade bullar men tiden räckte inte till så idag bjuder jag på söndagsbilder lite i efterskott.....


Bricka och ljuslykta från Sia.

Nu när trädgården är fixad blev jag sugen på att hösta till det lite även inomhus.





Hittade en så fin bricka med kant i lite halvruffig metall och en ljuslykta i blomsteraffären här i samhället.....

Bildbevis på bullbak..:-)

Några små prydnadspumpor och matchande blommor så blev det precis som jag hade tänkt mig.





Så nu lyser det i lyktan varje kväll..:-)

Ha en skön onsdag!
Kram
 
 
 

6 kommentarer:

Paula sa...

Så höstmysigt och fint!

VisaLiza sa...

Så mysigt :) Behövs lite ljus och färgglada blickfång. Jättefint! /Liza

Vardag och flärd sa...

Så höstfint du gjort och bullbak är också höst för mig!
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Vad fint!! Gulliga små prydnadspumpor också :)
kram

Marianne sa...

Fint! Vilken färgklick!
Ljuslyktan var lite extra fin:)

MARIA I KOS sa...

Vad höstmysigt du gjort på brickan . Snyggt !
Mmmm gott med nybakade bullar . I dag bjöd jag min mamma på köpesbulla , då sa hon : nästa vecka ska jag baka bullar till er . Bra knep att bjuda på köpesbröd , hon tycker det är lite onödigt när man kan baka själv .
Kram ♥