fredag 17 maj 2019

En lugn fredag...

Vaknade med fruktansvärd huvudvärk  i morse så jag tog en Ipren och gick och lade mig igen.....Kände mig lite piggare när jag vaknade men nu är huvudvärken tillbaka och jag har liiiite feber......så idag blev det inget jobb.....





Känns som att jag har en förkylning i kroppen.....typiskt att den bryter ut nu till helgen när jag har varit så laddad för stugan och att fixa i mitt växthus......men vi (eller jag) har bestämt att vi åker dit i alla fall.....Kan ju lika gärna vara hängig där som här hemma....och kanske jag mår lite bättre i morgon..:-)




Om inte får jag väl sitta i soffan och sticka.....är ju inte fel det heller...:-) Har kommit en bit på min Stockholmströja....lite längre än på bilden....så kanske jag kan få färdigt den i helgen....




Om en liten stund ska min yngsta dotter komma hit på lite fika och klipp.....ja jag ska alltså klippa hennes toppar lite.....:-) så dags att stänga ner här!


                                                                    Ha en skön fredag💚







Inga kommentarer: