tisdag 28 maj 2019

Fulländad.....

Köpte en bukett Pioner i förra veckan.....Min absoluta favorit.....och till min stora lycka har Pionerna jag planterade ute i stugan förra sommaren massor av knoppar så denna sommar kanske jag kan lyxa till det med en liten bukett från min egna trädgård....DET är lycka det...:-)




Helgen rusade förbi som den brukar med riktigt fint väder på lördagen så den spenderades utomhus med trädgårdspyssel och fika! Bästa motionen att gräva land och plantera tycker jag och Samuel var oxå med.
 Vi har gjort en liten överenskommelse om att han får en liten peng när han hjälper till....blir lite som att sommarjobba hemma....Så han klippte gräs, skurade altan och möblerna...blev jättefint!




Nu har vi snart avverkat denna jobbveckan och sen blir det stugliv igen.....:-) Underbart!


                                                             Ha en skön kväll! Kram





Inga kommentarer: