söndag 11 mars 2012

En liten kaktus....

Idag ska Samuel på barnkalas där inte mindre än 4 blivande 7-åringar ska firas, 3 killar och 1 tjej.



Tycker att det är så svårt att hitta något roligt att köpa för ett någorlunda vettigt pris så det fick bli varsin kaktus istället....men inte en vanlig kaktus inte....utan en godiskaktus...:-)



Idag skiner solen här och det är riktigt varmt. Ska se om jag kan få ut målarmäster på en liten 3-fika i solen i eftermiddag.

PS! Jiippiiee för Loreen!! Så rätt låt som vann! Synd bara att Danny inte förstod det...:-)

Kram på er alla!

7 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Det där kommer säkert att bli en uppskattad present :)
Kram

Vintage House sa...

Hej
det var längesedan jag så en sådan men en härlig present....
kram
sandra

Vardag och flärd sa...

Vilka härliga "blommor" till Samuel och hans kompisar!
Kram Eva

Anonym sa...

Det var en påhittig och kul present! Garanterat unik! Måste ha varit ett riktigt roligt röj på det kalaset med så många födelsedagsbarn?!:) Tack för hälsningen hos mig! Ha en bra vecka! Kram Maria

Amanda sa...

Hihi, sånna kaktusar mins jag ifrån när jag var lite ;) Och dom blev alltid uppskattade! Hoppas dom blev det nu i helgen också!

Kram Amanda

mariaikos sa...

Rolig present ! Och god !
Ja visst var det rätt låt som vann .
Ha det bra ♥
Kram ♥

Marias Collage sa...

Hej Anne-Lie!!
Vilken flashback från barndomen jag fick nu ;)

Både nyttigt och gott :)

Ha det bra!Kram Maria