fredag 30 mars 2012

Fredagsmyyyyys...:-)

Så var det fredag igen...och för mig en riktigt kort arbetsvecka....Har gått bra att jobba trots att jag inte känt mig helt ok....



Om en liten stund kommer min syster och hennes minsting på lite fredagsfika....Vi har inte träffats på ett bra tag så vi har mycket snack att ta igen...:-)




Påskpyntade mitt ståltrådsägg från förra påsken med lite gräs, murgröna, vita fjädrar och några söta små vaktelägg!




Här kommer det vara full fart i helgen.....I vardagsrummet ligger det nya trägolvet och acklimatiserar sig och tidigt i morgon förmiddag ska Bosse med hjälp av sin bror börja lägga ut det i hallen....Luktar så gott av träet!




Men nu ska jag ta och sätta mig i solen och invänta mitt besök...-) 

Önskar er alla en fortsatt härlig fredag!
Kram




3 kommentarer:

Miruschka sa...

Det låter inte helt fel att sitta i solen, här snöar det fortfarande:(
Ha så trevligt med systern!
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Gott att du är bättre!
Ha en bra helg!
Kram Eva

Anonym sa...

Så fin påskpyntning du gjort! Ha en fortsatt trevlig och solig söndag! Kram Maria