fredag 23 mars 2012

Solig fredag...

Så var det fredag och hela helgen ligger framför oss....UNDERBART! Att solen desutom skiner från en klarblå himmel gör ju inte saken sämre..:-)

I helgen tar vi ledigt från hus, renovering och hela tjoflöjten och åker till Mullsjö för att mysa.

Har köpt på mig lite mer bomullsgarn från Järbo i härligt somriga färger så att jag kommer att hålla mig sysselsatt.




Fick nämligen en superbra ide av en arbetskompis och ska försöka mig på att virka ihop en prototyp i helgen.....En ledtråd....Den ska sitta på huvudet....-)

Snart kommer min svärdotter Jennie och lille Gabriel hit på lite fika....Tänkte göra våfflor med grädde, glass och sylt....så gott! Kanske vi till och med kan sitta ute och fika...:-)

Ha en riktigt mysig helg!
Kram

5 kommentarer:

Miruschka sa...

Du är så duktig, det ska bli spännande att se resultatet:)
Ha nu en underbar helg!
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Ja, ni kan behöva koppla av i Mullsjö och njuta av vårvädret där! Och lite handarbete! Jag virkar mormorsfilt av Järbogarn, mitt heter Lady.
Ha en fin helg!
Kram Eva

mariaikos sa...

Ha det så skönt i husvagnen .
Spännande att se vad det blir av garnet . Ja det kan väl bara bli en mössa , vad annat har man på huvudet .... men kul att se den färdig .
Kram ♥

♥ Carina ♥ sa...

Passande med våfflor då det är våffeldagen på söndag :)
Kram

Anonym sa...

Det blir nog kanon-väder i helgen för er! Mysigt att åka iväg och inte ha en massa måsten utan bara kunna njuta! Hoppas ni får en riktigt fin helg! Kram Maria