tisdag 20 mars 2012

Mer pics från hallen...

Har sett på flera bloggar att påskpysslandet är igång för fullt.....Jag tycker att det hemgjorda pyntet är så otroligt fint!





Har sett pappersägg som dekorerats med fina bilder, decoupagelack, spetsar och knappar....hängen gjorda av pärlor och fjädrar....fågelburar dekorerade med ris, fjädrar och vaktelägg.....




Finns hur mycket inspiration som helst att hämta och nu är jag rejält sugen på att påskpyssla lite jag oxå.....


Tänk trägolv+granitgrått klinkers och svart dörr...:-)


Ska kolla Panduros hemsida och lägga en beställning ikväll..:-)




Här hemma händer det inte så mycket med hallen just nu. Först nästa helg ska vi lägga det nya trägolvet + klinkers så under tiden roar vi oss med lite målning av lister...:-)




Faktiskt ganska skönt att pausa lite och inte köra på i 130....man blir ganska slutkörd annars både kroppsligt och själsligt!

Ha en mysig kväll!
Kram





6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag tänker så det knakar och tycker att trägolv+granitgrått klinkers och svart dörr blev jättefint ;)
Kram

Tinas pysselblogg sa...

Vad mysigt och fint de blev!

Mvh Tina

mariaikos sa...

Vad fint du har på byrån .
Kommer bli snyggt med nya golvet .
Jag har inte påskpysslat / pyntat något ännu .
Ha det bra ♥
Kram ♥

Miruschka sa...

Jag har faktiskt inte så mycket påskynt, det är mest saker som barnen gjort genom åren.
Ta det lugnt nu vännen och vila mellan varven!
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Ja, det finns så mycket roligt påskpyssel att göra och vilken inspiration man får från bloggarna!
Vila er lite från halljobbet, det springer inte bort!
Kram Eva

Fröken Prillig sa...

Vad fint det blir!

Jag är också pysselsugen! Blev några kuddfodral sydda hemma igår till 6-åringens rum. Det är en start i alla fall! Även om de inte hade med påsk att göra.
Må så gott!
Kram åsa