torsdag 8 mars 2012

In i renoveringsdimman.....

Ja bokstavligt talat.....



Så här ser vårt köksgolv ut just nu trots att vi har täckt för dörröppningen!

                          
Att slipa spackel måste verkligen vara den jobbigaste delen av renoveringen!! Dammet tränger in precis överallt!




Och ljudet....Oh my!! Isar i mina tänder......Men jag ska inte klaga....eller...gjorde jag det precis..:-)



Bara att stå ut och försöka få undan det värsta ikväll....Gissa vad jag ska roa mig med efter jobbet i morgon...Ja just det....STÄDA!!!

Ha en mysig kväll!
Kram

5 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Slipdamm tränger in över allt hur mycket man än täcker! Men det värsta är ju gjort nu så det kan bara bli bättre!
Kram Eva

MARIA I KOS sa...

Ja , det är ju den trista biten i renoveringen , allt byggdamm .
Men det blir säkert fint när det är färdigt . Fina dörrar ni har .
Kram ♥

Anonym sa...

Hejhej,
vad fint med en liten renovering hemma. Men allt detta damm måste vara påfrestande? Skulle vara kul om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se! Maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Är du intresserad så får du en välkomstpresent :)
Mvh
Vendela på Byggla

Anonym sa...

Det drar med sig en massa vid renoveringar men det blir roligt när allt är klart! Hoppas solen inte gassar in för mycket i helgen så du får det lite lugnt med städningen av allt byggdamm! Trevlig Helg! Kram Maria

Amanda sa...

Ja slipdamm är inge kul alls.. Men man får glädja sig åt att det blir bra när det blir klart ;)

Hoppas ni har en fin helg!

Kram amanda