fredag 19 november 2010

Fredagsmys.....


Så var det fredag igen...veckans skönaste dag...:-)
Här är det hemmafix som gäller...ska bla sy färdigt julgardinerna så att jag får upp dem till 1:a advent.

I helgen ska vi plocka ner jullådorna från vinden och inventera lite så att vi vet vad vi har och vad vi behöver köpa till. Lika spännande varje gång för visst glömmer man bort vad man har sparat från år till år.



Här är lite bilder på kransarna som jag gjorde på pysselkvällen. Väldigt enkla att göra. Jag band mjuk-En runt en hjärtformad stålring. Sedan dekorerade jag med en ängel och ett spetsband.





I helgen gör vi ett nytt försök att passa barnbarnen....Så i morgon förmiddag stormas huset av 3 små busungar som ska stanna här tills på söndag....Gissa om Samuel tycker att det ska bli kul...:-)


Vi hörs!
Kram

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej Anne-Lie!

Å va kul det låter med pysselkväll!!! Och vilka underbart fina hjärtan du fick till:) Jag skall försöka få till lite sådant där i helgen också.

Ha det gott - kram!