onsdag 10 november 2010

Och vinnaren är......

Har nu haft mitt 1000-besök här på bloggen!! Är lika spännande varje dag att se hur många som har besökt mig! Tack för att ni tittar in här....:-)!!




Så till tävlingen om de Bohusländska revlingarna.....har dragit lott och vinnaren är.............



.......Eva S!! Grattis till dig!!!

PS! Om det är någon som är intresserad så stickar jag revlingar mot beställning. Ett par kostar 150,- + frakt.


Är hemma med en sjuk Samuel igen....Fick vi för att vi trodde att astman blivit bättre...:-(! Har pumpat i honom medicin, i stort sett, varannan timma hela natten. Han är något bättre nu och ligger i soffan och tittar på tv. Så idag blir det en väldigt lugn dag här på Laduvägen!!

Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag har väl tur i kärlek istället :) eftersom jag inte vann i din tävling! Grattis till Eva som håller sig varm i vinter! Ge lille Samuel en "kryapåsigkram" från moster!! Kram Annicka

Hemma hos Märtha sa...

Hej på dig!
Man vet ju aldrig vad tomten kan tänkas komma med...:-)

Kram

eva s sa...

hej!!!
tack, vad roligt!!! jag vann!!!
jag som aldrig brukar vinna
blev jätteglad...

Fru Emilsson sa...

Grattis grattis Eva!!! Så fin du blir i dina Revlingar :) Anne-lie...hur fasen kunde dra fel lapp :(