fredag 5 november 2010

Har fått dille....

på virkade blommor! Här är min första.....



Perfekt att använda rester av nystan som alltid blir över och som bara blir liggandes.....man kan blanda olika färger och kvaliteter för att få fram effekter..... Har beställt lite olika pärlor från Panduro som jag kan dekorera dem med. Att virka blommorna är inte alls svårt.

Ingen sovmorgon idag heller....trots att det är min lediga dag....Rörläggaren kom vid 8.00 och eftersom att min käre make sa att vattnet skulle stängas av så gick vi upp med tuppen och duschade och hade bunkrat upp med kannor och hinkar med vatten.....Klockan är nu lite över 10 och NU stängs vattnet av...:.-)

Kramiz

3 kommentarer:

Fru Emilsson sa...

Så du fick till en liten blomma :) Fin den blev. Vill också vara ledig på fredagar och virka blommor...Ha ha ha....skoja bara. Jag får köpa mina istället. Han en jättebra helg Anne-lie! Kramkram

eva s sa...

söt blomma!!!!

Hemma hos Märtha sa...

Har virkat 4 st till idag...:-)
Ha en mysig helg båda två!!
Kramiz