måndag 22 augusti 2011

Blir så hjärtinnerligt glad....

över att det är så många som hittat in till mig och vill vara med i min utlottning!! Är så spännande att se vilka ni är!!



Blev så glad när jag såg att jag har läsare utanför Sveriges gränser oxå..:-)!


Har ni haft en bra helg?

Vi tillbringade vår i Mullsjö! Var inte direkt sugen på att åka dit med tanke på att regnet vräkte ner nästan hela fredagen men vi chansade och vi har haft det jättemysigt!
Fredagskvällen kurade vi in oss i husvagnen med lite tända ljus, pizza och vin. Varmt och skönt!!




Lördag och söndag bjöd på betydligt bättre väder så då grillade vi och fikade (flera gånger) på vår lilla uteplats. Har suttit i solen och läst.....något jag sällan tar mig tid till här hemma....Finns ju alltid en massa måsten!!
Helgerna i Mullsjö är en skön kontrast till att vara hemma, just för att de är så kravlösa!
Man bara är......och tillåter sig att bara vara.....!

Kram




7 kommentarer:

Miruschka sa...

Tackar som frågar, helgen har varit UNDERBAR;)
Så där känner jag när vi är i stugan också, avkopplande utan en massa måsten.
Sov så gott/kram♥

♥ Carina ♥ sa...

Vad mysigt med ett sånt smultronställe :)
Kram och ha en fin dag!

Anonym sa...

Skönt att ha ett ställe man kan koppla av på utan en massa måsten hela tiden! Fina kollage du gör!!! Kram Maria

Vardag och flärd sa...

Visst är det mysigt när det regnar (ibland) att kura ihop sig med tända ljus och vin!
Kram Eva

mariaikos sa...

Förstår dig . Det är så avkopplande och kravlöst med husvagnsliv. Mysigt att ni kan åka dit över helgerna också.
Kram ♥

Gunillasljusglimtar sa...

Hej! Kul att hitta dej så här...genom Eva vardag & flärd är det.
Va mys att sitt amed tända ljus,vin o pizza...Helt okej även om det regnar.Mullsjö? Det vid HJO eller vid Habo? Min dotters svärföräldrar har stuga vid Hjo's Mullsjön...Inte långt från nåt.Min mans dotter kommer från Mullsjö vid habo..jaja nog om det. Kul att hitta ny trevlig blogg! kram Gunilla

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!

Grattis till alla nya besökare, de är verkligen värda att hitta en så fin bloggerska som du! ;)

Låter mysigt med er husvagnshelg, ja förutom regnet då, hihi.

Kram kram